Terug in Darwin

1 november 2015 - Darwin, Australië

Zondag
Na het ontbijt hadden we een vlucht naar Darwin met klein vliegtuig. Terug naar de bewoonde wereld.Aankomst in Darwin
Tijdens de vlucht van zo'n 3 kwartier, hadden we mooie vergezichten die af en toe onderbroken werden door een wolkendek. Voor het landen had de piloot voor ons al een taxi besteld want we kwamen niet aan de grote terminal aan maar aan de terminal voor de kleine chartervliegtuigen en daar is geen taxistandplaats. Van service gesproken.
Rond 10 uur waren we terug in het hotel van de vorige keer.  Gezien we nog wat vroeg waren om over onze kamer te beschikken, konden we ondertussen onze was doen in het wassalon van het hotel, wat wel nodig was na 2 weken in het stof te hebben geploeterd...De noodzakelijke was na 14 dagen stof.....
Na de middag op stap naar het 'Museum and Art Gallery' van Darwin. De weg daar naar toe was langs de plaatselijke Botanic Garden met veel groen.

1. Vera Van Beveren:
    Hoi
    Joepie !!! We worden weer verwend met prachtige foto's,
    om zo je koffers te pakken . Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin . Daar is het misschien wel 37° maar wij hebben hier ook nog een lekkere 15 tot zelfs 18° gehad. Geniet er nog van en de grts van ons allen + ook ons ma en Fons. Benieuwd naar het volgende verslag .
    Enjoy
    Somerskes
  2. Karine De Proost:
    1 november 2015
    ammai ammai, julie maken daar zo wat mee, leuk denk ik, prachtige foto's, bedankt en geniet er van met volle teugen,

dikke knuffel xxx
  3. Hilda Van den Bossche:
    1 november 2015
    Hoi, jaaaa mannekens, dat ziet daar heel plezant uit. Geniet er nog van.
    Hilda
  4. Yolande meert:
    Hallo Sonia en Herman

amaai, ik zie dat jullie het zeer goed hebben !
    prachtig, geniet ervan hoor
    bedankt voor de mooie foto's !
    l e u k !!
    doe zo voort ........... !

lieve groetjes

y o k e
  5. May en Leo:
    1 november 2015
    Een vakantie om nooit meer te vergeten en we spreken uit ondervinding !!! We hopen voor jullie dat het nog lang mag duren en dat jullie nog vele leuke dingen mogen beleven. We zien al uit naar het volgende verslag en de mooie foto's. Geniet ervan !!!
  6. De Proost Emiel:
    2 november 2015
    Bedankt voor de foto's en maak jullie reis maar verder, dan kunnen wij er ook nog van genieten !
  7. Leon en wieza:
    3 november 2015
    hallo sonia en herman

als we de foto's bekijken is de natuur daar heel mooi.
    geniet er nog van en nog een fijne vakantie.
    groetjes
    van je biljartmaat en wieza