Perth met Betty

17 november 2015 - Perth, Australië

Dindsdag
Vandaag werden we om 9 uur afgehaald aan het hotel door Betty, een schoolvriendin van in het middelbaar die hier al jaren woont.Op stap met Betty...
Met haar hebben we Perth op een heel andere manier kunnen zien dan als gewone toerist.
We reden eerst langs Kings Park, waar we een mooi zicht hadden op de skyline van Perth en op de Swan River. Skyline van Perth
Verder door de Swan Valley waar vele wijngaarden zijn en dus uiteraard ook wijn zijn gaan proeven.
Verder doorgereden naar Frementle, waar we ook lekker hebben gegeten aan de jachthaven in de huisbrouwerij Little Creatures.
Daarna nog verder sightseeing doorheen Frementle en als afsluiter nog een lekkere koffie en thee in de Dôme café.
Ook verder langs de Curtin University waar Betty werkt om nog even langs haar thuis te rijden en dan terug naar het hotel.
Een hele leuke dag met een andere kijk op Perth en vooral  ook heel gezellig en uiteraard veel gebabbeld en gelachen....  Merci aan Betty !