Perth 2

18 november 2015 - Perth, Australië

Woensdag
De weersvoorspelling voor vandaag in Perth was niet zo goed, zo'n 22°, regenvlagen en wind.
We dachten dat het wel zou meevallen en trokken terug naar Kings Park met de bus.  Daar aangekomen begon het serieus te gieten en te waaien zodat we besloten de bus maar terug te nemen richting Western Australian Museum, daar zaten we dan droog en warm en het was nog interessant ook.
Terug buiten was het zonneke wel terug maar nog steeds wel fris.  Ondertussen was het tijd om de innerlijke mens te versterken en vonden we plaats op een gezellig terras in het winkelcentrum om een broodje te eten.Wachten op ons broodje...
Tussen de buien door hebben we ook nog het Old Court House bezocht dat maandag gesloten was.
Daarna terug richting hotel met de bus en nog langs St. Mary's Cathedral, vlakbij.St. Mary' s Cathedral
Hopelijk is het morgen iets beter weer voor onze laatste dag hier en kunnen we nog wat dingen buiten doen.  Gezien onze vlucht maar eerst om 22 uur hier plaatselijke tijd is, hebben we nog een lange dag voor de boeg....
Dit is het laatste verslag vanuit Australië want morgen hebben we geen WiFi meer.
Alvast bedankt aan al onze volgers op ons blog, dank voor de leuke reacties, dank aan onze dog-, cat- en birdsitters, dank aan onze chauffeur en tot in België. Dikke kus xxx Herman en Sonia

1. Yolande meert:
    Hallo lieve Sonia en Herman

ja, wat vliegt de tijd hé
    't is weeral bijna voorbij
    maar ik denkt dat dit een "droomreis" is geweest voor jullie en het is iets onvergetelijks geworden hé !
    maar, geniet vandaag nog maar goed en wees voorzichtig
    tot in Belgenland en dikke dikke kus
    y o k e
  2. De Proost Emiel:
    Hoi Sonja en Herman,
    Bedankt voor al die mooie reisverslagen en foto's van Jullie Australies avontuur, zo hebben we toch een beetje mee kunnen genieten van Jullie fantastische reis.
    Ik wens Jullie een goede reis en een behouden aankomst in Belgie.
  3. Leon en wieza:
    sonia en herman
    bedankt dat we jullie reis zo kunnen volgen hebben.
    geniet nog van jullie laatste dag en tot in arendonk.
    groetjes

leon en wieza
  4. Vera Van Beveren:
    18 november 2015
    Wat vliegt de tijd snel hé. Maak er nog een fijne laatste dag van en een goede terugreis.
    Doei en tot zondag rond 16 uur
    Veel grts van ons allemaal
    Somerskes