Perth 2

18 november 2015 - Perth, Australië

Woensdag
De weersvoorspelling voor vandaag in Perth was niet zo goed, zo'n 22°, regenvlagen en wind.
We dachten dat het wel zou meevallen en trokken terug naar Kings Park met de bus.  Daar aangekomen begon het serieus te gieten en te waaien zodat we besloten de bus maar terug te nemen richting Western Australian Museum, daar zaten we dan droog en warm en het was nog interessant ook.
Terug buiten was het zonneke wel terug maar nog steeds wel fris.  Ondertussen was het tijd om de innerlijke mens te versterken en vonden we plaats op een gezellig terras in het winkelcentrum om een broodje te eten.Wachten op ons broodje...
Tussen de buien door hebben we ook nog het Old Court House bezocht dat maandag gesloten was.
Daarna terug richting hotel met de bus en nog langs St. Mary's Cathedral, vlakbij.St. Mary' s Cathedral
Hopelijk is het morgen iets beter weer voor onze laatste dag hier en kunnen we nog wat dingen buiten doen.  Gezien onze vlucht maar eerst om 22 uur hier plaatselijke tijd is, hebben we nog een lange dag voor de boeg....
Dit is het laatste verslag vanuit Australië want morgen hebben we geen WiFi meer.
Alvast bedankt aan al onze volgers op ons blog, dank voor de leuke reacties, dank aan onze dog-, cat- en birdsitters, dank aan onze chauffeur en tot in België. Dikke kus xxx Herman en Sonia