Darwin - Cairns

2 november 2015 - Darwin, Australië

Hallo iedereen,
Hier weer terug in een plaats waar er voldoende WiFi is en    dan ook het vervolg van ons reisverslag.
We willen jullie alvast eens bedanken voor jullie leuke reacties. Het doet ons plezier deze te lezen....
Dus nu verder ons verhaal :

Maandag
Na het ontbijt hebben we onze bagage in bewaring gegeven in het hotel en konden we Darwin verder gaan verkennen.  Ditmaal gingen we richting The Waterfront aan de kust. Waterfront
Om wat verkoeling te zoeken, besloten we in een Ierse pub iets te eten en te drinken en terwijl onze kaartjes naar het thuisfront te schrijven.
Na de middag langs het postkantoor om zegels te kopen en onze kaartjes te posten. Raar maar waar kwamen we daar weer iemand tegen die we eerder op onze reis al hadden gezien.
Daarna terug naar het hotel om onze bagage op te pikken en met de taxi naar de luchthaven.
Onze vlucht QF 1871 van Darwin naar Cairns verliep perfect, alleen onze bagage liet op zich wachten want de band was kapot. Dan toch nog laat aangekomen in ons hotel. Na onze aankomst ging de deur op nachtslot, ze hadden dus echt op ons zitten wachten..

1. Cindy en davy:
    14 november 2015
    Hoi

Merciekes voor jullie kaartje!
    Fijn dat jullie aan ons gedacht hebben

Groetjes cindy en dacy